Известие

Collapse
No announcement yet.

Лампата на airbag-a светна!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Отварят се, на едно аверче Август месец му се отвориха всички безпроблемно. Колата беше 2001!!
    sigpic
    Gulfstream G650 with Italian design...

    Comment


    • #17
      А как мога да стигна до този куплунг/гривна? Кое се сваля... ако можете да ме упътите нещо?
      Lancia Delta 1.6 i.e - ex
      Alfa Romeo 156 2.0 TS

      рейтинг фотографов

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
        А как мога да стигна до този куплунг/гривна? Кое се сваля... ако можете да ме упътите нещо?
        Еърбега,волана и е отзад на конзолата с мигачите
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
          Еърбега,волана и е отзад на конзолата с мигачите
          Самия волан трябва ли да го свалям, или е достатъчно само пластмасите?
          Да не взема да надуе гайдата като почна да човъркам там?
          Lancia Delta 1.6 i.e - ex
          Alfa Romeo 156 2.0 TS

          рейтинг фотографов

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
            Самия волан трябва ли да го свалям, или е достатъчно само пластмасите?
            Да не взема да надуе гайдата като почна да човъркам там?
            Мисля че съм нашписал достатъчно ясно-еърбег,волан и стигаш до гривната откачаш акумулатора и действаш смело
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • #21
              за 156 не знам как е, но при 147 проблемните букси, заради които най-често се записва грешка на възглавниците са под седалките и тези в багажника(зад фаровете)...
              ПС: при хлабава връзка ти дава да изчистиш грешката, но след време пак се появява. При разкачена букса или такава дето не дава контакт, не дава да се чисти грешката... това може и да навежда до мисълта за изгоряла централа, но не винаги е така. Винаги се проверяват първо буксите ... Също, ако проблема е от тях най-лесното решение е да се запоят(не е най-практично).... така поне, ако покаже грешка, ще знаеш, че не е от тях.
              Alfa Romeo 147, 1.6 - 120hp (ГИ - Emer Frank Plus OBD)

              Comment


              • #22
                Ами при мен първо се изчисти. Покарах малко и пак светна като минах през неравност. После като я закачих, 2 пъти беше записана тази грешка (една и съща). Дадох да изчисти грешките и едната се махна, ама другата остана.
                Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                Alfa Romeo 156 2.0 TS

                рейтинг фотографов

                Comment


                • #23
                  Според кода на грешката "0B" става въпрос за проблем във веригата на обтегача на шофьорския колан:


                  01 Airbag control unit ===> 'Clock Spring' of Steering wheel
                  02 Airbag control unit supply voltage
                  03 Control light for airbag system
                  04 Earth connection to control unit housing
                  05 Display for deactivation of airbag, passenger side
                  06 Crash Signal
                  07 Crash Signal
                  08 Airbag ignition circuit, driver side
                  09 Airbag ignition circuit, passenger side
                  0B Seat belt tension ignition circuit, driver side
                  0C Seat belt tension ignition circuit, passenger side
                  0E Sidebag ignition circuit, driver side
                  0F Sidebag ignition circuit, passenger side
                  12 Resistance seat-occupied sensor, passenger side
                  14 Keylock switch for disabling passenger airbag
                  15 Driver side front side impact sensor
                  17 Passenger side front side impact sensor
                  19 Cable configuration
                  1A Warning lamp circuit
                  21 Ignition circuit, window bag, driver side
                  22 Ignition circuit, window bag, passenger side
                  28 Power supply
                  2F = 47 Rear driver's side airbag explosive charge
                  32 Front Passenger Weight Sensor Internal/Unknown Error
                  34 Passengers Side 1st Stage Head Curtain Airbag Front

                  Провери машинката на колана в основата на колонката.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #24
                    Колана хваща. Пробвах го. Машинката си изглежда ок.
                    Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                    Alfa Romeo 156 2.0 TS

                    рейтинг фотографов

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
                      Колана хваща. Пробвах го. Машинката си изглежда ок.
                      Какво си пробвал? Аз говоря за електрическата верига на обтегача, който се задейства от централата на ербезите.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Какво си пробвал? Аз говоря за електрическата верига на обтегача, който се задейства от централата на ербезите.
                        Еми днес ще разгледам да видя какво има в обтегача на гредичката. Не знам до колко ще разбера ако нещо не е в ред де, ама все пак ще опитам.
                        Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                        Alfa Romeo 156 2.0 TS

                        рейтинг фотографов

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
                          Еми днес ще разгледам да видя какво има в обтегача на гредичката. Не знам до колко ще разбера ако нещо не е в ред де, ама все пак ще опитам.
                          Системата е проста:



                          Централата (M60) в която се намират и инерционните сензори анализира състоянието на тези сензори и реагира по 2 възможни начина:

                          1 - При слаб удар изпраща напрежение към електрическите детонатори на обтегачите на коланите (Q20 и Q21) и така коланите се затягат.

                          2 - При по-силен удар, освен т.1 централата праща напрежение и към ербезите на волана и този на пасажера (Q9 и Q11) (ако не е изключен и ако датчикът на седалката е регистрирал седнал човек на седалката)

                          Когато колата е на контакт, централата непрекъснато сканира веригите на периферията си и когато открие повишаване на електрическото съпротивление в някоя от веригите, вдига аларма на таблото и записва грешката.

                          Накратко - трябва да се увериш в това, че по тези 4 вериги (оградените в червено) няма прекъснала или лоша връзка.

                          Ето и физическото разположение:



                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #28
                            Много благодаря за изчерпателния отговор!
                            Преди малко проверих буксите на колонката. Външно си изглеждаха съвсем наред. Огледах добре кабелите - всичко е здраво и стабилно. Извадих буксата и дадох контакт - резултата е записване на съвсем друга грешка, с код 13 и съответно си изписва нещо от сорта на Driver's belt алабала... O.C.
                            Включих пак буксата и изтрих грешката - разкара се успешно.
                            Другата обаче пак си стои, съотвено явно не е там проблема.
                            Прави ми впечатление, че като дам на контакт, тая грешка с код 0В я записва 2 пъти.
                            Единия път със статус "Наличен" и втори път със статус "Непостоянен".
                            като дам да се изчистят грешките, тази със статус "Непостоянен" си се изтрива, а другата остава. И така до следващото даване на контакт, когато и двете грешки пак са там.

                            Вече се притесних, че може да е централата
                            Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                            Alfa Romeo 156 2.0 TS

                            рейтинг фотографов

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
                              Много благодаря за изчерпателния отговор!
                              Преди малко проверих буксите на колонката. Външно си изглеждаха съвсем наред. Огледах добре кабелите - всичко е здраво и стабилно. Извадих буксата и дадох контакт - резултата е записване на съвсем друга грешка, с код 13 и съответно си изписва нещо от сорта на Driver's belt алабала... O.C.
                              Включих пак буксата и изтрих грешката - разкара се успешно.
                              Другата обаче пак си стои, съотвено явно не е там проблема.
                              Прави ми впечатление, че като дам на контакт, тая грешка с код 0В я записва 2 пъти.
                              Единия път със статус "Наличен" и втори път със статус "Непостоянен".
                              като дам да се изчистят грешките, тази със статус "Непостоянен" си се изтрива, а другата остава. И така до следващото даване на контакт.

                              Вече се притесних, че може да е централата
                              Аз ти казах къде е проблема,пък ти си копай колкото искаш
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                                Аз ти казах къде е проблема,пък ти си копай колкото искаш
                                Mury, благодаря ти, но бях длъжен да опитам и това. Поне ми се видя по-лесно за изпълнение.
                                Тея дни ще видя и това с волана.
                                Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                                Alfa Romeo 156 2.0 TS

                                рейтинг фотографов

                                Comment

                                Working...
                                X